FAQ

Składanie zamówień

Czy interesujący mnie produkt będzie jeszcze dostępny?
Jeśli na stronie sklepu Mpublishing.pl wybrany produkt nie jest dostępny oznacza to, iż niestety nie ma go już w naszym magazynie. Zachęcamy do śledzenia naszej strony, gdyż wybrane produkty mogą ponownie pojawić się w sprzedaży.

Czym jest preorder?
Preorder oznacza przedsprzedaż czyli zamówienie produktu, którego dostawy dopiero oczekujemy. W przypadku produktów w preorderze czas realizacji zamówienia jest wydłużony a data wysyłki widoczna jest na stronie produktu oraz w koszyku podczas składania zamówienia.

Jak wykorzystać kod rabatowy?
Aby wykorzystać kod rabatowy należy wpisać go w pole “Dodaj kod rabatowy” na stronie koszyka oraz kliknąć w przycisk “Zastosuj”.

Czy po złożeniu zamówienia mogę je edytować (np. dodać kolejny produkt)?
Z przyczyn logistycznych, dodanie kolejnego produktu do zamówienia wymaga złożenia kolejnego zamówienia.

Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta?
Oczywiście zamówienie można złożyć jako gość, bez konieczności rejestracji konta. Zachęcamy jednak do jego założenia, gdyż znacznie ułatwia ono śledzenie zamówienia oraz daje dostęp do historii zakupów.

Mam już konto na stronie, ale nie mogę się zalogować
Prosimy o upewnienie się, że adres email oraz hasło są wpisane prawidłowo oraz o próbę zresetowania hasła przy pomocy linku “Nie pamiętasz hasła?”. Jeśli po wykonaniu tych kroków problem nadal występuje, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta: telefonicznie: 735 976 322 (pon-pt 9:00-16:00) lub mailowo: info@mpublishing.pl.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Niestety nie ma takiej możliwości. Zachęcamy jednak do kontaktu telefonicznego, jeśli na którymś kroku składania zamówienia napotkają Państwo problemy: 735 976 322 (pon-pt 9:00-16:00).

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
Informacja o każdej zmianie statusu zamówienia: jego złożeniu, przekazaniu do realizacji, wysyłce oraz zrealizowaniu, zostanie Państwu przekazana drogą mailową. Można także sprawdzić status swojego zamówienia po zalogowaniu się do swojego konta w sklepie Mpublishing.pl.

Płatność i wysyłka

Jakie są dostępne metody płatności?
Dostępne formy płatności to:
– tPay – umożliwia płatność blik, kartą kredytową, przelewem szybkim i przelewem tradycyjnym oraz poprzez portfele elektroniczne (Google Pay, Visa Checkout, Masterpass)
– płatność za pobraniem – możliwa płatność gotówką lub kartą, forma płatności dostępna jedynie przy wybraniu wysyłki kurierem DPD

Wystąpił problem z płatnością za zamówienie. Jak mogę je opłacić?
Zamówienia można opłacić przez 7 dni od ich złożenia. Po upływie tego okresu zamówienia są automatycznie anulowane. Jeśli wystąpił problem z płatnością za zamówienie prosimy o kontakt mailowy pod adresem info@mpublishing.pl abyśmy mogli przesłać dane do przelewu bankowego.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Pod każdym produktem widoczny jest czas jego wysyłki. Dodatkowo w koszyku zobaczą Państwo szacowany termin dostawy uzależniony od wybranej przez Państwa metody dostawy. Termin wysyłki na Mpublishing.pl wynosi najczęściej 1-3 dni roboczych, co wiąże się bezpośrednio ze specyfiką zamawianego produktu. Warto dodać, że okres zamówienia może być wydłużony w okresie wzmożonej sprzedaży, o czym zawsze transparentnie informujemy.
Trzeba także podkreślić, iż w przypadku zamówień preorderowych czas wysyłki może być różny zależnie od typu produktu. Data realizacji zamówień preorderowych znajduje się zawsze na stronie produktu.

Jakie są dostępne formy dostawy? Jaki jest koszt i czas dostawy?
Dostępne metody dostawy to:
– paczkomat InPost – 1-2 dni robocze od momentu nadania przesyłki 12,90 zł (niektóre produkty ze względu na ich wymiary są wyłączone z tej metody dostawy)
– odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym – możliwy po otrzymaniu powiadomienia o gotowości zamówienia do odbioru – 0 zł
– kurier inpost – 1-2 dni robocze od momentu nadania przesyłki – 14,90 zł

Czy możliwe jest połączenie kilku zamówień i wysłanie ich jedną paczką?
Niestety z przyczyn logistycznych połączenie dwóch zamówień złożonych w obrębie sklepu Mpublishing.pl jest niemożliwe. Zdajemy sobie sprawę, że tworzy to pewną niedogodność dla osób, które zdecydowały się na kolejny zakup podczas tych samych odwiedzin na Mpublishing.pl jednak rozwiązanie to umożliwia sprawną realizację wysyłki, co jest dla nas absolutnym priorytetem. Pragniemy jednak nadmienić, że w naszym sklepie obowiązuje darmowa wysyłka na terenie Polski od 180 zł, więc często nie ma konieczności łączenia zamówień, by oszczędzić na wysyłce.
Wiemy również, że duża część naszych klientów jest świadoma faktu, że marki Miler Spirits,  Manumi i Miler Menswear należą do tej samej stajni co M Publishing. Zaznaczamy jednak, że marki te oparte są na całkowicie oddzielnych magazynach i połączenie zamówień z różnych sklepów internetowych niestety jest niemożliwe.

Czy mogę odebrać zamówione produkty w sklepie stacjonarnym?
Oczywiście, zamówienie można odebrać w naszym salonie przy ul. Podgórnej 4 w Poznaniu. W takim wypadku jako formę dostawy należy wybrać odbiór osobisty. O gotowości zamówienia do odbioru zostaną Państwo poinformowani mailowo.

Czy moje zamówienie jest już gotowe do odbioru w sklepie stacjonarnym?
Gdy zamówienie jest już gotowe do odbioru zostaną Państwo o tym poinformowani mailem. Niestety nie ma możliwości wcześniejszego odbioru zamówionych produktów.

Czy jest możliwa wysyłka za granicę?
Wysyłka zamówienia jest możliwa jednak wiąże się z dodatkową opłatą za przesyłkę, która różni się w zależności od kraju i wielkości paczki. Prosimy o kontakt pod adresem info@mpublishing.pl w celu indywidualnej wyceny takiej przesyłki.

Jak sprawdzić status przesyłki?
Po nadaniu przesyłki otrzymają Państwo od nas maila potwierdzającego wysłanie przesyłki, w którym znajdzie się jej numer oraz link do jej śledzenia.

Jak otrzymam paragon/dokument sprzedaży?
Dokumenty sprzedaży wysyłane są w wiadomości email, która zostanie do Państwa wysłana po odebraniu przesyłki z zamówieniem.

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed próbą dostarczenia przesyłki?
Niestety kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostarczeniem.

Zwroty i reklamacje

Jak dokonać zwrotu?
Aby zwrócić zakupione produkty należy odesłać je w ciągu 14 dni na nasz adres (MILER, ul. Podgórna 4, 61-829 Poznań) lub dostarczyć do naszego sklepu stacjonarnego (ul. Podgórna 4, Poznań) wraz z formularzem odstąpienia od umowy dostępnym tutaj. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni przy użyciu takiej samej metody płatności, jaka została użyta do opłacenia zamówienia.
W przypadku płatności za pobraniem prosimy o podanie numeru konta bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot.

Czy możliwy jest zwrot części zamówienia?
Oczywiście można zwrócić część zamówionych produktów. Aby to zrobić należy w formularzu odstąpienia od umowy zaznaczyć, które produkty z danego zamówienia są zwracane. Należy pamiętać, że w przypadku promocji typu 2+1, gdzie rabat zależny jest od ilości zakupionych produktów, należy zwrócić wszystkie produkty. W innym przypadku kwota zwrotu zostanie pomniejszona o pełną wartość zatrzymywanego produktu.

Jak wygląda proces składania reklamacji?
Aby zareklamować zakupiony produkt, należy odesłać go na nasz adres (MILER, ul. Podgórna 4, 61-829 Poznań) lub dostarczyć do naszego sklepu stacjonarnego wraz z formularzem reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, a o jej wyniku poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie.

Co zrobić, jeśli moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne?
W takiej sytuacji bardzo prosimy o telefoniczny lub mailowy kontakt z naszym działem obsługi klienta abyśmy mogli jak najszybciej poprawnie zrealizować Państwa zamówienie. 

Koszyk
Scroll to Top